Proef de plantaardige keuken tijdens een van de vele culinaire events!

Ben je op zoek naar een leuke kookworkshop of wil je jezelf eens verwennen op een lekkere brunch of een speciaal diner? Doorheen het jaar worden er vele events georganiseerd om jou kennis te laten maken met de wondere wereld van groenten. Van gezellige kookworkshop tot zinnenprikkelend diner. Je vindt het allemaal bij Vegamuze!

"De workshop was enorm goed gebracht en sedertdien kook ik de receptjes nog altijd even graag."
Chantal
Ik nam voor het eerst deel aan een van de vele kookworkshops in het aanbod. Het was een hele fijne, ontspannende avond! Je krijgt een aperitiefje, wat uitleg en dan: koken maar! We werden goed begeleid en het eten was overheerlijk! Heel fijn dat je de eventuele restjes mee mag nemen naar huis. Een aanrader!
Febe

Geplande
events & workshops

oktober

Jamaicaanse kookworkshop

Ontdek hoe betoverend en kleurrijk de Jamaicaanse keuken kan zijn!
€70 pp Nog 2 plaatsen wo 23 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Authentiek Thais: Kookworkshop met pit!

Tijdens deze aromatische workshop maken we enkele klassiekers uit de Thaise keuken!
€70 pp Volzet wo 30 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

november

Tasty Travel Workshop: Afternoon Tea uit Engeland

Engeland staat bekend om zijn geweldige afternoon tea: een vieruurtje met diva-allures! Kom de lekkerste recepten te weten!
€70 pp Nog 7 plaatsen vr 01 nov Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Tasty Travel Workshop: klassiekers uit Wales

Deze zomer werd ik verliefd op Wales! In deze workshop neem ik je mee in de comfortfood van Wales en geef ik de klassiekers een vegan twist!
€70 pp Nog 7 plaatsen wo 06 nov Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Tasty Travel Workshop: London Streetfood

Londen is mijn favoriete stad ter wereld. In deze workshop verklap ik jou waarom!
€70 pp Nog 10 plaatsen wo 20 nov Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

december

Kerstkookworkshop: Feestelijk Gebak

In deze workshop geven we aan klassiek Kerstgebak een creatieve twist!
€70 pp Nog 12 plaatsen wo 11 dec Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Kerstkookworkshop: Feestelijke Hapjes

In deze workshop maak je de lekkerste en meest originele hapjes klaar!
€70 pp Nog 6 plaatsen wo 18 dec Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Op zoek naar een workshop op maat?