Proef de plantaardige keuken tijdens een van de vele culinaire events!

Ben je op zoek naar een leuke kookworkshop of wil je jezelf eens verwennen op een lekkere brunch of een speciaal diner? Doorheen het jaar worden er vele events georganiseerd om jou kennis te laten maken met de wondere wereld van groenten. Van gezellige kookworkshop tot zinnenprikkelend diner. Je vindt het allemaal bij Vegamuze!

"De workshop was enorm goed gebracht en sedertdien kook ik de receptjes nog altijd even graag."
Chantal
Ik nam voor het eerst deel aan een van de vele kookworkshops in het aanbod. Het was een hele fijne, ontspannende avond! Je krijgt een aperitiefje, wat uitleg en dan: koken maar! We werden goed begeleid en het eten was overheerlijk! Heel fijn dat je de eventuele restjes mee mag nemen naar huis. Een aanrader!
Febe

Geplande
events & workshops

juli

Zomer brunch op de Boerderij!

Kom genieten van een zonnige, zomerse brunch boordevol lokale groenten op boerderij 't Schaaphof! OPGELET: Dit is géén workshop.
€45 pp Nog 2 plaatsen zo 28 jul 't Schaaphof, Grote Heirenthoek 24, 9850 Deinze

september

Legendarisch Libanees: Kookworkshop

Wegens overdonderend succes blijven we deze workshop organiseren. Proef de culinaire magie van de Libanese keuken!
€70 pp Volzet wo 04 sep Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Nazomeren met Groeten en Fruit - Kookworkshop

De zomer loopt op z'n einde maar het veld vertoeft nog in een weelde van zomergroenten enerzijds en de eerste herfstgroenten anderzijds.
€70 pp Volzet wo 18 sep Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

oktober

Proef de Wereld: Van Bologna tot Bollywood, Italiaanse klassiekers met een Indische twist (workshop)

Simona van Mundo Rico laat je proeven van een aromatische fusion van Italiaanse en Indische klassiekers. Een ode aan de wereldreiziger!
€68 pp Nog 16 plaatsen za 05 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent
Meer info

Proef de Wereld: Discover the flavours of Africa (tasting)

During this exhilarating tasting, Sarah from KAPI will guide you through the vibrant and exotic flavours of the African Continent.
€37 pp Nog 20 plaatsen za 05 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Proef de Wereld: Palestinian Maqlouba cooking workshop

Join Nour for a Palestinian cooking class and learn how to make Maqluba!
€45 pp Nog 18 plaatsen za 05 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Proef de Wereld: Proef Korea, Tasting van Koreaanse smaakmakers

Chef Ae Jin Huys van MOKJA! laat je kennismaken met de Koreaanse keuken aan de hand van jang, de smaakmakers uit de Koreaanse keuken.
€52.5 pp Nog 25 plaatsen zo 06 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent
Meer info

Proef de Wereld: Local Vegetables, Latin Flair (workshop)

Join Chef Nadine Zimmermann from restaurant Heritage for a workshop, combining her love for local vegetables with South-American cuisine.
€68 pp Nog 20 plaatsen zo 06 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent
Meer info

Proef de Wereld: Aan Tafel bij Vegamuze (Slotevent)

Als afsluiter van 'Proef de Wereld' kan je genieten van een uniek diner waarin wereldse smaken gecombineerd worden met lokale groenten.
€55 pp Nog 30 plaatsen zo 06 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent
Meer info

Oost-Europees Gebak met een lokale twist!

Ontdek allerlei zoete lekkernijen uit Oost-Europa! Van Oekraïnse dumplings tot Armeense baklava!
€70 pp Nog 10 plaatsen wo 09 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Jamaicaanse kookworkshop

Ontdek hoe betoverend en kleurrijk de Jamaicaanse keuken kan zijn!
€70 pp Nog 12 plaatsen wo 23 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent
Meer info

Authentiek Thais: Kookworkshop met pit!

Tijdens deze aromatische workshop maken we enkele klassiekers uit de Thaise keuken!
€70 pp Nog 9 plaatsen wo 30 okt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent
Meer info

Op zoek naar een workshop op maat?