De "tasty travel" workshops zijn telkens geïnspireerd op mijn culinaire reizen. Deze keer snoepen we van de allerlekkerste patisserie uit de Parijse keuken!

De Patisserie in Parijs is van wereldklasse. Wie houdt er nu niet van heerlijke croissants, intense chocoladetaart en romige millefeuille?

In deze workshop ontdek je hoe je deze desserts vegan kunt maken, maar ook hoe je er een leuke en originele twist aan kunt geven. Want Vegamuze zou Vegamuze niet zijn, mocht er niet hier en daar een groentje tevoorschijn komen!

Opgelet: deze workshop vindt overdag plaats (1 november is een feestdag).

op het menu:

• Crème brûlée van pompoen
  • Millefeuille met venkel crème patissière
  • Pain au chocolat à la Vegamuze
  • Tarte Tatin met een verrassend groentje
  • Kardemom madeleines
  • Tarte au chocolat (met enkele geheime snufjes en toefjes)
  • tarte au citron

Wanneer?

Woensdag 1/11/2023

Van 14u tem 18u

Prijs?

€73 per persoon

Prijs inclusief aperitief bij ontvangst, aangepaste warme en koude dranken en uitgebreide receptenbundel.

Extra info?

Neem zeker voldoende tupperware doosjes mee want alle restjes mogen mee naar huis!

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk.