Vegamuze nodigt je uit voor een uniek fusion diner waar de culinaire smaken en geschiedenis van over de hele wereld samenkomen met haar grote passie voor lokale groenten.

Bereid je voor op een avond vol verrassende gerechten die de rijke tradities van verschillende keukens combineren met de verse, seizoensgebonden producten van eigen bodem.

Dit diner is niet alleen een feest voor je smaakpapillen, maar ook een blik op de toekomst van onze culinaire wereld, waar global inspiration en lokale ingrediënten hand in hand gaan. Sluit je aan en beleef een avond die je niet snel zult vergeten!

Proef de Wereld is een event georganiseerd door Vegamuze waarin verschillende chefs met roots verspreid over heel de wereld samenkomen om hun culinaire kennis met jou te delen. Aan de hand van kookworkshops en tastings nemen ze je mee in de wondere wereld van hun culinaire erfgoed en tradities en ontdek je de verbindende kracht van eten. Kijk op de event-pagina voor alle andere Proef de Wereld events.

Op het menu:

• Korea: Rode biet kimbap - shiso - gochujang - kimchi
  • Palestina: Gebrande prei - za'atar- maftoul - gepekelde citroen
  • Mexico: Taco - mole bianco - raap- witte chocolade
  • Indo-Italia: Ravioli - pompoen - dahl- salie temper
  • Afrika : Cheesecake - baobab - fonio - kokos

Wanneer?

zondag 6/10/2024

timing: 19u- 22u

Prijs?

• 55 euro per persoon (inclusief non-alcoholische aperitief en aangepaste drankjes bij het menu (zowel alcoholisch en non-alcoholisch )

Extra info?

Het diner vindt plaats aan één grote gezellige lange tafel.

Er zijn nog 22 plaatsen beschikbaar voor deze workshop.
Voor hoeveel mensen wil je inschrijven?

Deelnemers

Per persoon

€ 55,00

Totaal: € 55,00