Vegamuze en Brüne slaan de handen in elkaar tijdens deze zoete ontdekkingsreis en leren je alles over plantaardige chocolade, pralines en gebak.

An Sofie van vegan chocolaterie Brüne leert je hoe je heerlijke pralines maakt op basis van pure ingrediënten en verklapt jou al haar tips en tricks over vegan chocolade en pralines; van unieke smakencombinaties met chocolade tot kleurrijke chocoladedecoraties! Tijdens haar kookdemo demonstreert ze verschillende pralines, telkens met zorg samengestelde unieke vullingen en gouden tips voor dat krokante omhulsel.

Eveline van Vegamuze toont je dan weer hoe je met groenten, kruiden en specerijen kunt toveren om jouw vegan gebak naar een hoger niveau te tillen. Van een gerookte chocolademousse, kleurrijke desserts met natuurlijke tinten dankzij doperwt, zoete aardappel en rode biet  tot zoete taartjes met krachtige smaken zoals miso, sojasaus en tahini,...een nieuwe wereld gaat voor je open! Als afsluiter ga jij ook zelf aan de slag om jouw experimentele voelsprieten aan te scherpen!

Deze namiddag vol zoet genot en culinaire expertise sluiten we af met een heuse afternoon tea waar je kan genieten van de lekkerste pralines, chocolade en desserts en krijg je na afloop een uitgebreide receptenbundel mee naar huis zodat je thuis ook een master in vegan gebak kan worden!

Programma:

• 13u30: Creatief met Chocolade - kookdemo door Brüne
  • 14u20: koffie & versnaperingen pauze
  • 14u50: Creatief met vegan Gebak -kookdemo door Vegamuze
  • 16u: how to pimp your chocomousse: deelnemers aan zet!
  • 16u30: Rijkelijke afternoon tea boordevol heerlijke zoetigheden, gebak, pralines, koffie, thee, homemade limonade en bubbels.

Wanneer?

zaterdag 13/5/2023

13u15- 18u30

Prijs?

€150 per persoon

Meer info?

Deze masterclass omvat 2 leerrijke in depth kookdemo's met proevertjes én hands-on accenten waarin je zelf aan de slag gaat, een uitgebreide afternoon tea, koffiepauzes en hartelijk ontvangst. Na afloop ga je ook naar huis met een uitgebreide receptenbundel boordevol tips en tricks!

Inschrijven voor deze workshop is niet meer mogelijk.